خريد ملك در انتاليا

براي ايجاد متني مفيد

خريد ملك در انتاليا

۱۲ بازديد

خريد ملك در آنتاليا تركيه

عكس

بخش مديترانه اي تركيه كه انتاليا ميباشد بسيار مورد پسند همگان حتي خود تركيه ها قرار كرفته است, وجود زمين ها و ملك ها بزررگ, اقتصاد پويا و همچنين كنار دريا بودن اين شهر باعث شده انتاليا به يكي از شهر هاي بسيار جداب در منطقه تركيه تبديل شود. هم اكنون انتاليا براي زندگي كردن و سرمايه گذاري بسيار مناسب ميباشد. رشد انتاليا بسيار سريع ميباشد به طوري كه جمعيت ان در ده سال گذشته دوبرابر شده و بالاي يك ميليون نفر جمعيت دارد و اين نيز خود دليلي بر پيشرفته بودن شهر ميباشد كه توانسته تمام نياز هاي شهر وندان را پاسخگو باشد. هنگام خريد ملك در آنتاليا تركيه، آماده ورود به يكي از بخش هاي مهم و رو به رشد املاك و مستغلات تركيه شويد. ماهانه هزاران املاك خريد و فروش مي شوند و اين امر آنتاليا را به دومين مقصد محبوب در كشور براي خريد خانه تبديل كرده است. بازار املاك آنتاليا به ويژه در پنج سال گذشته با رونق بسياري مواجه بوده است.

 

از آنجايي كه سرمايه گذاران خارجي از استانبول روي برگردانده و آينده بالقوه اين منطقه را ديدن كردند. نام آنتاليا به منطقه بزرگتري اشاره ميكند كه از آلانيا در شرق تا كالكان و كاس در غرب تركيه امتداد دارد. در اين مقاله قصد داريم به اين موضوع بپردازيم كه خريد ملك در تركيه چه مزيت هايي دارد؟ و چرا بايد اين شهر را براي خريد خانه انتخاب كنيم؟

 

دلايل انتخاب شهر آنتاليا براي خريد ملك

چنانچه قصد خريد خانه در مركز شهري در تركيه را داريد، مقصدتان يكي از پر جنب و جوش ترين مقاصد سواحل جنوب غربي مديترانه خواهد بود. اين كشور به سبب برتريت در مهمان نوازي، هتل هاي باكلاس و لاكچري و رستوران ها و كلاب هاي شبانه، ميليون ها گردشگر را از سراسر جهان به كشور تركيه مي كشاند.

 

خريد در شهر آنتاليا كه از بهترين مراكز براي خريد در تركيه محسوب مي شود، داراي مراكزي از بزرگ گرفته تا بازارهاي هفتگي محلي براي اجتماع شهروندان ترك و مهاجران است. همچنين فرودگاه آنتاليا كه جوايز زيادي كسب كرده و در فاصله كمي از شهر قرار دارد، زمستان ها و تابستان ها با هواي معتدل و مناسب را نيز در نظر بگيريد.

 عكس

مركز شهر آنتاليا همچنين داراي دو ساحل زيبا و فوق العاده از نظر گردشگران و همچنين شهروندان ترك ميباشد. كنيالتي و ساحل لارا از بهترين جاذبه هاي گردشگري و ديدني در آنتاليا تركيه هستند و دليلي هستند كه افراد را به خريد ملك در آنتاليا تركيهترغيب ميدهند.

شناخت مراكز مهم انتاليا براي شناخت انتاليا

1-    كنيالتي

كنييالتي در نزديكي مركز شهر قرار دارد، محله اي كامل و داراي تمامي اقلام موردنياز است و گزينه هاي فراواني از رستوران ها، بارها، كافه ها و مراكز خريد دارد. اين مكان به لطف طول 7 كيلومتري شن و ماسه ها و قرارگيري در يك طرف كوههاي بيداگلار Beydaglari، به يك مقصد تعطيلات ساحلي محبوب تبديل شده است.

ساحل كنيالتي براي افرادي كه علاقه مند به خورشيد، دريا و شن و ماسه هستند خارق العاده است، ام فراتر از پروژه هاي املاك موجود در اين ساحل بي نظير هستند؛ آپارتمان ها و پنت هاوس هايي با مناظر خيره كننده درياي مديترانه زندگي را براي شما افسانه اي و لذت بخش مي كنند. بيشتر خانه ها در اين منطقه داراي ويژگي هاي مشتركي مانند استخر، سالن هاي ورزشي و ديگر امكانات رفاهي هستند. شايد با توجه به اين مشخصات و پتانسل بالاي كنيالتي تصور بر اين است كه قيمت هر متر مربع بايد بسيار بالا باشد، اما به طرز شگفت انگيزي پايين ميباشد.

2-    ساحل لارا

ديگر منطقه ساحلي معروف مركز شهر ازمير در تركيه به لطف هتل هاي بزرگ و جذابش كه گردشگراني را از سراسر جهان به سمت خود فرا مي خوانند، ساحل لارا است كه برابر با لاس وگاس ناميده مي شود. اين منطقه نيز از پتانسيل بالايي برخوردار گشته و انتخاب اول به جهت سرمايه گذاري از طريق خريد خانه در تركيه تبديل شده.

ساكنين اين منطقه، تنها در حدود 5 دقيقه تا فرودگاه فاصله دارند و از طيف گسترده اي از امكانات در اطراف محل زندگي خود بهره مي برند. بار ديگر، آپارتمان ها و مناظر دريايي پنت هاوس يكي از ويژگي هاي بسياري از خانه ها در اين محل است و همين امر باعث شده كه اين مكان به مقصد تركان از شهرهاي بزرگ مانند استانبول تبديل شود كه خواهان يك تفريح ​​تابستاني هستند. قيمت ملك در ساحل لارا ازمير بالاتر از ساحل كنيالتي است، اما اگر خريدار قيمت خانه هاي اين محل را با خانه هاي ساحلي مكان هايي مانند اسپانيا يا پرتغال بخواهد مقايسه كند، خريدشان همچنان مقرون به صرفه خواهد بود.

حال به اين موضوع ميرسيم كه ايا خريد ملك در انتاليا براي سرمايه گذاري مناسب است يا نه؟

آنتاليا، به عنوان دومين مقصد محبوب گردشگري تركيه، پتانسيل زيادي براي افزايش سرمايه در يك دوره طولاني مدت را دارا مي باشد. اما در آنتاليا نيز بايد به دنبال مناطقي با ثبات در زمينه اقتصاد و سرمايه گذاري بگرديد، كه پيشتر دو منطقه مهم از اين نظر را معرفي كرديم: كنيالتي و لارا.

 عكس

آيا با خريد ملك در آنتاليا تركيه مي توانم اقامت اين كشور را دريافت كنم؟

بله. شهر آنتاليا در تركيه از بهترين شهر ها براي مهاجرت، خريد خانه، اخذ اقامت، تابعيت و در نهايت پاسپورت تركيه است. شما در اين شهر مي توانيد افرادي با مليت هاي مختلفي پيدا كنيد كه سال ها پيش به اين شهر مهاجرت كرده و اكنون همگي در كنار هم به خوبي در حال گذران زندگي هستند.

 

شما مي توانيد با خريد ملك ارزان در آنتاليا تركيه اقامت كوتاه مدت تركيه را دريافت كنيد. اگر اين سوال برايتان پيش آمده كه آيا مي توان اقامت كوتاه مدت تركيه را تمديد كرد؟ بايد بگوييم كه متاسفانه اين امكان ديگر وجود ندارد. اما نگران نباشيد، شما مي توانيد در اين مدت يكساله اي كه در اختيارتان قرار گرفته كار دلخواهتان را پيدا كنيد و با استخدام و بيمه شدن توسط يك شهروند ترك اقامت كاري بگيريد.

 

خبر خوب اين است كه پس از گذشت 5 الي 8 سال مي توانيد اقامت موقتتان را به دائم تبديل نماييد! اين بدين معني است كه ديگر هيچ محدوديتي در حضور در تركيه نخواهيد داشت و مي توانيد به راحتي به اين كشور رفت و آمد كرده و حتي براي خانواده خود نيز اقامت بگيريد. شما اگر بتوانيد تابعيت كشور تركيه را به دست آوريد و پس از شهروند تركيه شدن، فرزندي به دنيا آوريد، او نيز شهروندي تركيه را اخذ خواهد كرد.

در انتها نيز براي اين سوال كه ايا خريد ملك در انتاليا سرمايه گذاري خوبي است يا خير, اكنون به طور كامل توضيح خواهيم داد:

عكس

تمامي منطقه هاي تركيه را به نوعي ميتوان معدن طلا ناميد زيرا كه تركيه داراي پتانسل زيادي در اجاره دادن خانه ميباشد, اينطور در نظر بگيريد كه براي داشتن ديد به دريا قيمت اجاره هست درصد افزايش مي يابد و  اين علاوه بر افزايش اجاره ساليانه است. اين گفته ها در مورد افزايش قيمت به اين معني است كه اين شهر ارزش سرمايه گذاري دارد, همچنين اين شهر در قيمت اجاره طي ده سال گذشته حداقل دو برابر شده و اين باعث شده به چشم سرمايه گذاري به اين شهر توجه شود. براي اطلاعات بيشتر با كارشناسان متخصص ما كه در بالا اشاره شده است تماس بگيريد و سوالات خود را بپرسيد كه بسيار خوشحال خواهند شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد